Thursday, September 2, 2010




nasi goreng ayam oh nasi goreng ayam. .
ko lah peneman di kala azan magrib berkumandang huhuuhuhuhu.
tahun ni sekali pun aku xberbuka dengan famly aku xbalik jumpe nenek aku..ya allah windunya saat-saat dulu..beramai-ramai berbuka..bising sana sini kecoh satu rumah.
windunya...bulan ni gak aku pose nak xnk je..bukan malas tapi seolah xde mkne je..
ape nak jadi ngan aku pun aku xtahu...
aku harap sgt raya nanti akan terciptanya sesuatu di luar jangkaan aku..
aku windu famly aku,
windu kekawan aku..

nasi goreng ayam alahai nasi goreng ayam..

0 comments: