Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, October 24, 2010

25 datang lagi

adess!!!
selepas membaca status macek,adik,sahabat tersayunk aku
tube2 aku terkenang pada dye..

date 2505 sgt indah bg aku..
sejambang bunga aku beli aku bawak dari KL ke dataran segamat
dgn penuh harapan berdebar2..
dalaaa 2 1st time aku g sana sesorang lak uh..
da la berpasang mata memandang aku..
ade yang siap tegur..
waaaaaaaaaaah bungan uh tok saye ke?
hahahaha indah nya walau segan xterkata..
nek bas kol 10 pagi dalam kol 12 lbh aku sampai..
dye xsampai2 lg..
tibe2 kelibat dye kelihatan..

aku sorok bunga uh..
aku igt lagi aku letak at bakul moto sape ntah hahahha
kami jejalan pastu aku bawak dye kearah moto uh
"eh3 bby chntex r bunga ni,aku ambik n ak bg at dye"
dye marah kt aku
"eh3 b entah bunga sape b men ambek jew" cemas giler muka dye time uh hahahaha..
"bby tgok laa kad uh dulu"
lepas bace kad uh dye tersenyum manis dan aku rse sgt berpuas haty..
sejak hari 2 ak berjangi dye laa segalanya bg aku..
aku sayunk dan sgob lakukan ape saje demi dye.

tapi 2505
jugak lah date yang aku xkn lupa
itu gaklah kali terakhir aku memelok dye..
aku sayunk dye tp.....
aaaaaaaaaaarh da3 mls nk igt semua da jd kenangan
berapa lama aku sengsara tok melupakan dye......

0 comments: