Sunday, October 24, 2010

akhirnya aku balik

hurmm hari ni aku masok keje lambat.
gara2 mlm uh aku tido tersikit lambat hu3..
g tmpat keje xde pape yg menarik dapat aku citer
cuma sal serng dak pompuan (iran) baru umo 8tahun
tp perh gaya dye mcm budak besar..
leka aku tgok cara dye memilih beg..
dye tgk kualiti mcm org besar
cakap perh lagi2 la..
dalam handbag dye ade memacam mcm mak datin hu3..

kol7pm
aku balik keje
mcm besa nek bas 79..
arhhhh hujan lak hari ni..
mcm3 bermain lam pale aku mase dalam perjalanan balik uma
almaklumlah da lama xbalik
hari cepat tol bas bergerak tup2 da pai uma..
besanya berjam2..sampai meleh air basi aku pun lom sampai hahahaha
hurmmm sampai uma aku kol sis

"hello sis jay kat bawah ni nk ape2 x?"
"xnk laa sis masak sis ngan aina ni nk turun swimming tgu r kat bawah"
"hurmm jay nk hantar beg baju dulu ni"
"owh oke2"

aku naik atas..
jumpe sis kt pan pintu masok,sis da nk kuar..
aku "jb r jay pun nk ikot"
sis " oke2 cepat"

turun laa swimming ngan sis..
terasa mcm keadaan dan oke mcm dulu sis mcm da xtertekan sgt..emosinya pun mcm oke
sis ckp kt aku..
kak ina ngadu windu kt aku coz aku lama xbalik..hurmm entah laa.
aku xbertegur sapa pun ngan dye..
lepas swimming lepak ngan sis at kedai mamakl gelak2 bercerita balik uma..
semua oke..
hurmmmm lega..
tapi xtaw laa..
skang memasing ngan meng on9kan diri huhuhhuhuhu...

0 comments: