Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, October 31, 2010

akhirnya milikku jua....


hohohohoho..
ini bear2 namenya muncet
aku beli coz dye boncet dan mengenangkan aku pada some1
dye ade kembar name keding ceq hohoho
motif beli coz aku suke


jeeans oh setan
hahahahahahahaha
setelah sekian lam dan berpuluh kedai aku
kuar masok dalam mase 2,3bulan akhirnya aku jumpe
suar ni aku li at romp
brape hargenya p sane tgok sendiri
aku li suar ni coz aku suka zip panjang at belakang suar uh
motif beli
coz jeans yg ade da xindah dipakai
hohohoho


jaket itam
aku da lame nak tapi asal suka xde size
bila aku berjalan tadi petang at tS
akhirnya aku jumpe jaket ni
aku tanya eby dye ckp oke
aku da lame nk akhirnya jadi milik aku
motif beli coz aku xde jaket kaler itam and aku sgt suka
law kowang suka ade at TS hohohoho


hah!!!
yang ini lak mang da lame aku idamkan
tapi aku kedekot tok beli
nk harap orang bagi
hohohoho
bila laaah agaknya daapat yer??



akhirnya jadi milik aku juga aku li at ECHOpark kt bb hohohoho ini pun setelah berpasang2 aku cuba dan cuba sampai naik pening abg resaler uh menjawab soklan aku "abg oke ke? abg chantek ke?abg xkelakar ke?? dan bla..blaa.blaaa" hahahaahahahaa dan setelah eby sampai terduduk2 kepenatan menjawab soklan aku...hahahahaha akhirnya tanpe memikir lagi aku terus beli dan terus pakai at situ gak hahahahaha gelojoh tol xdan2 hahahahahahahahahahahahahahahahaha
motif beli coz aku da lame suka dan da lame nak beli hehehehehe sekian..akhirnya jadi milik aku

0 comments: