Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, October 3, 2010

الكلمات هي صلاة

بسم الله الرحمن الرAlign Centerحيم
الحمد لله رب العالمين الله
أتوسل إليك أن تعطيني القوة لتمر أيامي مع الثبات والصبر

hurmm kali ni mcm baik lak an..
aku tahu aku bukan seorg yg baik yang
dapat memuaskan
hati semua
orang
tapi aku xgangu sesape
aku tahu ape yg aku buat ape yg ngah aku lakukan
mendoakan aku tok menjadi sesuatu yang xsepatotnya
adalah hak masing2 ak tak kisah
yang penting insan yg selalu ad dcc aku
yg menyayangi aku tahu ape yg tengah aku lakukan
aku bahagia dengan ape yg aku
ade skang aku bersyukur mempunyai dye yang mencintaiku
mulut orang hati orang pemikiran
tak sama dengan kite
hurmmm
tp xsalah rasenya tanya dulu dari tuduh melulu
mengeluarkan
kata-kata kesat untuk memuaskan diri sendiri

اسم الله في رحمته وكرمه
يا رسول الله صلى الله عليك ويجب عليك أن يغفر كل ذنوبي
وكذلك المقربون مني ودعوا أفضل صديق لي
كنت رحيما حقا.
وأنت تفتح الباب من أصدقائي هنا أيضا أصدقائي العودة تعتقد أنك تنحني لك ويبارك حياتنا
آمين

0 comments: