Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, June 10, 2011

17052011 til 07062011

hari i jeb dah 3x aku update hohoho
dah lame kot aku hilagkan diri
from
17may til 7june
selama aku hilang

  • aku off tepon
  • aku xbukak muka buku aku
  • aku xpeduli sal blog aku
  • aku xbek taw hal kawan aku
  • aku stay luar kawasan
  • aku belajar byk benda yg xpernah aku tahu
selama lebih kurang 21hari aku pergi hilangkan diri
on 7june berlaku sesuatu yg xsangke akn berlaku..
tibe2 berlaku.. kehidupan dalam dunia ni xde sape pown xdpt jangka.
aku terima dgn redha.
aku tabahkan diri sehinggalah on 8june aku terase mendapat sedikit keyakinan
aku terase kesakitan yang berlaku selama aku menghilangkan diri..
ade hikmahnya..TERIMA KASEH ya ALLAH kerana seolah memberi aku hidup sekali lagi..
kali ni aku mesti kuat tabah walau kesakitan yg aku lalui ini susah diubati..
perrrrhhh! ayat nk jiwang jeb an..
hahahahaha~
xtaw r nk ckp..
KALAULAH...
aku boleh buat cerita hidup sendiri........
(hehehehe t aku cerita ape aku nk buat..)


0 comments: