Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, July 29, 2011

dilarang makan!

DILARANG MAKAN
INI KERANA POSE TIME DAH DATANG
hohohohohoho~
pejam celik pose lagi kiter..
aku ase bawu lepas pose haritu..
mcm xready jew nk tahan lapar ni..
dah laa hari2 aku berdepan dgn makanan yg penuh menggoda selera aku
apepun bulan ni aku tekat nk pose penuh (kecuali time ehem2)

hohoho bila time pose jew..
mula la aku terbayang makanan yg penuh nikmat~
lagi sexcy dimata aku
yang mengairahkan hingga melelehkan air liur ohooo~
paling best bile kenang mase kecik2 dulu..
sonok jew pose..
bila dah besa sikit sonok gak..
sonok buat2 pose...
bila besar sikit
sonok makan bulan pose..
apekah?
eleh mcm kowang xpnah buat!!!
jgn nk pandang senget kt aku sgtlaaaaah~

hohohoho~
apepown sempena menyambut bulan baik ni..
bersame2lah kite mencube tok menunaikan rukun islam ke3 ni :)
nakal2 dulu cube2 kurangkan..
xpose dulu cube2 ler pose :)
sebulan ni sesamelah kite tahan merokok (bg yg merokok)

dalam bulan pose t jgn lak kowang :


(curi2 minum air at paip..dgn gaya2 kononnya nk bek air sembahyang hohoho jgn ckp xpernah buatlaaaa...lagi mase kecik penat lari sane sini)

(lepas tuh tido selagi boleh bak kate mak aku selagi alarm "azan" xbunyi xkan bangun..mang laa kowang xmkn tp maneleh mcm uh)

hohohoho~

SELAMAT BERPUASA KAWAN-KAWAN :)



0 comments: