Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, July 18, 2011

hi how are you?



hi how are you?
ohooo~
jgn main2 virus skng nk terjah pown tanya kbr aw~
huh~
lepas uh..
wanna laugh?
fuuyooo~
siap nk epykan kite lagi~

oh!
dunia
apekah ini semua?
xmustahil sok luse virus pandai bagi salam lak..
kepade VIRUS taniah~
ko dah berjaya buat aku yang berjaga2 tertipu~
sekali lagi
TAHNIAH
hohohoho~

dengan ini aku akan celebrate
dengan
melabur duit at kedai
PUAS HATI KO?
dalam kegawatan poket ni
ko pakse aku tok labur duit demi ko.
ohooo~
TAHNIAH dengar tak aku cakap TAHNIAH

sok luse jemputlaa..
dtg bertandang ke blog aku k.
oho~
xpaham melayu yer..

"dont be shy to come and reading my blog keyh"
sudah2 aku xdelaa pndai dlm bahase asing ni
huh~

akudahtertipuakhirnyabakkatebiniakutulalekasgtun9huh


0 comments: