Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, July 30, 2011

honey balek kampung




harini ari pertame kena tgl
setelah berbulan berkepit 24jam
risau gelisah resah coz selalu pagi2 dia yg siapkan segala kelengkapan aku tok g keje
  • sediakan bekpes walau pown secawan susu and roti tp bermakne bg aku
  • alek keje dia masakkan ape yg aku nk walaupun benda same jew aku hargai sgt coz dye bkn jenis suka dok dapo
  • suka bebel law ak xtuka baju keje n letak baju merate
  • slalu igtkan aku bnda yg ak slalu lupe walaupun simple
  • pakse aku mandi
  • kemas tmpt tido
  • sapukan ubt
  • dodoikan tido
  • tmn aku lau xdpt tido walau kdang2 dia yg tido dulu
  • sbr dgr ak bercerite walaupon citer uh dah ak ulang berkali-kali
  • kejotkan ak bangun tido dgr penuh sabar..walau kadang2 dye tido alek bile aku ckp "alaaa 5minit plz......" pastu menggelabah lambat g keje huhuhuhuhuuu~


MACAM MANELAH HARI-HARI AKU TANPE DIA




0 comments: