Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, July 15, 2011

teka teki


tengah aku bosan2 un9 tetibe
ade sorang insan yg namenya at fb
jeng~jeng~jeeeeeeeeeng~


Honey Memories

bg satu teka teki kat aku

teke teki>>ad satu kebon nie
kebon buah2han
smua buah ad
pas tu kebon nie terbak
ar
buah ape yg x terbakar??

aku dengan selambe jawab
"buah dada"
hohohoo~
skali salah laa der..

tibe muncul


"buah cempedak diluar pagar"
hissh ade ke mcm uh...

pastu Aan Darwin
bg lagi satu teka teki

"ikan paus tu dah paling besarkan? binatang ape lagi besar?"
aku jawab laa mak ikan paus..
peerhh skali salah lagi rerupenya

"ikan paus celup tepung"
korang leh time ke?
pastu Aan Darwin xputus ase dengan gigih dye tanya teka kat aku
walau aku asyik jawab sala jew hahahaha..
apekah?

motif aku post sal ni just
nk gtaw tenz tok korang berdua dah epykan ptg aku harini?

hahahaha..
fames x name kowang nek at blog aku
hahahaha fames kan
aku ade 43 folower hahaha
(tergolek2 hahahaha ape? nak ckp aku poyo?? eleh mcm ko xpernah poyo bila tgk muka ko kat cermin..mcm ko xpernah poyo bila snap pix control ayu @ macho..so jadilah poyo tok epykan diri anda)

lagi sekali terima kaseh..

0 comments: