Monday, August 1, 2011

al kesah bazar ramadhan!!

hari ni hari 1st pose
so ak n kekawan lain
mcm kowang yg alin gaklaaah
bersemangat ke bazar dengan penuh hawa nafsu nak mkn banyak
kami ber5 ke bazar bandar baru ampang
sampai2 jew fulamak!!
orang sikit punya ramai da..
xde ruang nk bernafas
tapi oleh kerana nafsu yg lebih dari rimas
kiteorg terus berjuang tok
mencari ubat tok perut yg dah meronta2
dalam 30minit
aku berjaya membeli

1.nasi ayam
setelah lebih dari 4kedai aku tengok akhirnya
nasi ayam kat kedai abg baju ijau
menarik perhatian
aku..coz ayam kat kedai dia leh pilih
sesuka hati aku nak bahagian mane...
hohohoho kowang g laa law nk cerewet2..
RM4

2.ayam goreng
hohohoho nak cari ayam goreng bukan
kena main makan je...
kena main beli jew..
bak kate bidadari aku kena pilih nak
menggoda yg sexcy..
hohohoho..ayam goreng sexcy..1ketul tok RM2
ak beli 2 ketul jadi RM4




3.bubur pulut hitam
waaah manis tapi sedap.
tapi along(kwn 1uma ak)..xtaw mkn dye ckp pelik
yes pelik bg yg xmkn tapi sedap bagi aku
harga rm2.50 satu bekas okelaa sedap
kakak bazar uh buat...







4.air soya
at bazar dorang bungkus mcm at pix uh laa
ade yg sejok ade yg panas aku bli 2,2
yang panas RM2 satu bungkus dan yang sejok RM1
oke laa uh kan hehehehe tekak ak mase tengok air soya ni
mcm gunung berapi nek meletop hausnya..


dalam mase lebih kurang 30minit uh aku berjaya beli 4jenis
makanan diatas
dengan berduitkan habes sebayak
RM13.50
huhuhuhu
inilah akibatnya
lau ikot nafsu~

p/s : bila g bazar jgn lelame jgn bawak wet byk hohohoho~


0 comments: