Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, September 17, 2011

al-kisah at hostel

asrama atau lbh sering kedengaran hostel
hahahahaha
cuba flashback alek mase dok asrama dulu
"citer hantu"
kena denda
bercinta
adik angkat-kaka angkat

5tahun at hostel
mcm2 aku lalui dulu
citer hantu uh xyah citer laa
tiap minggu ade jew yang kena histeria kena kacau
KENAPA?
aku pown xtaw laa der..nok..
pastu kaka n adik angkat 
sape yang dok hostel 99% mesti ade hubungan angkat terangkat ni
AKU
hurmm mestila salah sorang dari dorang 
kadang sampai adik2 angkat n kaka2 angkt aku gado same sendiri
KENAPA
hanya dorang yang ade jawapan uh..
berbalas surat
:)
sampai harini aku still simpan buat aku tersenyum lagi bila bace part last
"pecah kaca,pecah gelas"
"sudah baca,harap balas"
hahahaha~

hampir setiap semua surat ade pantun uh
comel tol hahaha

p/s : citer ni ak sambung nanti tetiber ak ade hal ni huhuhuhuhu~


0 comments: