Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, September 17, 2011

flash back


harini dah masuk hari ke20 kita menyambut hari raya aidilfitri
semalam 16september kita menyambut hari 1 malaysia
dan harini 11hari aku kembali bekerja dengan p1
1bulan25hari kami stay kat rumah seperti keluarga sendiri
dah 1tahun 2minggu dan 5hari dia dihati aku 
macam2 berlaku spanjang aku 
xmerajinkan tangan aku meng update entry at blog aku ni

1st sal HARI RAYA
memula mang aku ase sedey coz at 1st hari raya aku sesorang
tapi at 2nd raya uh hepy sgt2
aku dapat beraya dgn dye jumpe dye ayu sgt :)


pastu kami g uma arie best g amai2 nek moto pai kematu kaki badan aku hehehehe
giler best laaa mak ko arie sporting kaw2!! kaw!
adik ko lak cakap no-stop hehehe comel 
xsangke aku da fames kt uma ko..
sampai2 adik n mak ko dah kenal aku
waaaaah semua gara2 pix at basikal tua 2 yer hehehehe :)

at uma arie huhuhuhu mak arie masak nasi goreng khas tok kteowang

hari sabtu 2sep11
along n shin (housemate aku)
sampai dari sarawak :)
dapat baju pink3...TERIMA KASIH korang berdua :)
bawak kek lapis dari sarawak waaaaah sedap :)
lps tu iklil n adik lak sampai at uma..
waaaah~
kecoh alek uma yg sunyi :)

on 12sep2011

along n shin belanja KFC




hehehe TERIMA KASIH

lepas jengjeng aku dapat

kek yg dah lama aku teringin nk mkn tp xmenjadi beli :)
TERIMA KASIH korang :)

dan semperna setahun aku bersama keningtegak pujaan hati kuh
aku dapat ni


comel jeb pix dye pix aku lak xmenjadi hahahaha :D

dan pada 7september2011
aku dah join p1 balik :) 
sepanjang aku tidak merajinkan tangan aku ni posr entry at
blog aku yang selekeh ni
mcm2 benda jadi yang membuat aku rase aku dah makin dewasa dan matang
ceeewaaaaah :)

p/s : jgn biarkan mase remaja yang indah berlalu mcm uh saje cube serikan dgn sesuatu yg blh mematangkan dan memberi faedah :)




0 comments: