Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, September 14, 2011

fuuuuuh~ fuuuuuuh~ fuuuuuuuuuuh~

terase lama betol aku 
meraba keybord tok meluahkan 
segala yang terbuku at otak aku ni
ceeeeeh~

now 
aku baru terase sedikit lapang
aku skang
kembali bkerja bersama P1
waaaah~
rase mcm xpercaya impian aku tok kembali bkerja dgn p1 menjadi
satu kenyataan
amin~

pekbr kawan2 bloger aku erk? 
tertanya2 x kemana laa aku pegi??
rindu aku x?
hahahahahaha
mcm fames sgt jew
aku mang suka bajek fames sesorang coz of that aku penuh pix aku jew at blog aku
kate adik aku
"miza omar"
hahahahaha~
ade ape yang aku nk gtaw juz terase rindu sgt2
nak post entry n share mcm2
but
not today laaa..
ni juz panas2kan jejari yang dah lama kaku jew..

aku heppy ngan keje baru aku
:)

p/s : ade sape2 nk keje leh contact aku at aku nya fb jay kasanova setupid :)

0 comments: