Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, September 20, 2010

selamat hari raya (2010)


selamat hari raya hahahaha raya tahun ni kaler
purple kaler yg begitu di mejoritykan oleh
semua kawan aku huhuhu
juga orang yang aku xkenal hahaha
tahun ni aku memilih tok beraya bersama
sis and famly at seremban.
bersama sis tersayunk lily hafizah..
sgt seronok dan giler sengal huk3..da besarpun stil dapat duit raye ngee..n also dapat spek bawu dari sis hehehehe yg aku pakai 2 yelaaa 2...terima kasih sis..



ini adik lelaki sis huhuhu.
abg atan hehehe..
dan2 same lak kaler ngan aku..
paling best dapat wet raye
abg atan ni badan je besar..
tapi haram penakot nk bakar mercun pun suruh aku
hahahahaha apepun dye sangat sengal..
budak kecik lagi chomel ni..
namenya hadi sgt chomel dan xreti
dok diam sayunk dye huk3..law laa
aku ade anak mcm dye.hahahaha berangan jab...


yang ini pula name nya madi.
abg kepada dak kecik tadi hehehehe
dye sgt lemah lembut..
tiap kali dye tanya ibu dye..
kami akan jawab " ibu dalam peti ais"
bukan ape setiap 5minit tanya benda sama..
yg paling xley bla lain kite tanya lain
lak dye jwb..
hahahahahahahaha..
cik adik manis ni pulak mak kepada hadi dan madi..
walaweh mcm kakak jekan hahaha
dye sgt sengal dan giler
da jadi ibu pada 2 owg anak tapi
1kepala jeb ngan aku..
name dye ina
nama glamor at
fb aku luper laaa hahahaha..
ini budak perempuan nama dye aina
huhuhuhu sape dye??
dye ni anak first sis..
ade pakwe jambu lak uh aku suka usik dye..
bila aku usik dye.
dye akan jerit nama aku sekuat haty dye hahahaha..
aina..aina..dye da mcm ank buah aku sendiri da..

ini pula iman anak ke2 sis selaku bongsu
huhuhuhuhu..
ni berani dye xkemana huhuhu
bule kena huh!! sikit da nanges hahaha
bebudak besa laaa.
giler game..
giler bola...law ckp sal bola ngan dye mang
aku mengalah sape dye xkenal huh!


Text Color
time ni pepagi raye..
dipaksa memohon ampun ngan sis
da laa kat luar rumah lak uh huh!!
ape pun sis " adikmu ini memohon maaf dan terima kasih kerana menceriakan
hari raye tahun ni...


0 comments: