Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Thursday, September 23, 2010

tibe-tibe aku terkenang


hurmmm perjalana yg mengambil lebih kurang 2jam lebih
membawa aku ke melaka
xsangka aku pijak kaki ke melaka lagi
igt lepas ape yang janda aku buat aku xingin pijak kaki
kesana lagi
huhuhuhuhuhu
indah sgt pergi kesemua tempat yang pernah aku pergi
jumpe CIQ dan paling yang aku xsangka
aku pergi jumpe janda aku
berbuka bersama lepak kat pantai bersama
aduyai bodoh ke bangan aku ni
dekat nak balik gadoh ngan dye,dye seolah masih sayang aku
tapi apa gunanya aku dye da ade kapel dan paling kecewa ialah dye boley g kapel ngan org yg aku anggab bff huh sakit gak haty aku
tapi biarlaaa dye kini hanya kenangan aku.
(benda ni berlaku sebelom raye)

dalam perjalanan balik KL perh seb bek xjd arwah keta terbabas
tp dengan kecekapan honey bawak keta kami selamat
tenz huhuhuhuu..kerana dye gak laa aku akhirnya dapat jumpe ciq n memijakkan kakiku ke melaka.

dalah malas aku nk sambung terlalu pahit nk igt walau sgt indah saat-saat kat melaka hari tu.

0 comments: