Saturday, October 23, 2010

bila?

bila aku marah..
aku suka..
dia memberi jawapan bila aku bertanya??
agar aku tahu apae masalah dia..
aku suka dia melihat kemata aku..
agar dia dapat lihat aku marah kerana aku susah hati..
aku suka diamkan diri.
coz aku xnk kami bergadoh hanya kerana benda kecik..

bila aku sedey
aku lebey suka memendamkannya..
kerana aku xmahu owg disisi aku bersimpati..
aku akan ketawa sampai lupa dunia..
supaya xde sape perasan aku sedey sebenarnya.
aku akan tido-tido-tido
supaya aku xmelayan perasaan mengada2 tu..

bila aku malas
aku akan pk benda yang aku paling nak tapi xterbeli
supaya aku bersemangat tok bangun pagi..
aku akan diberi kekuatan oleh dia..

(hehehehe dia semangat aku malas mcm mane aku akn cuba bangun)
terimA KASIH TOK dia..
aku sebenarnya xtahu nk ckp mcm mane.
tapi aku harap die paham
aku sayunk dia..
bila dia sedey..
aku gelisah sangat walaupun mungkin dye xpernah perasan.
bila dye marah
aku sedey walaupun aku tunjuk muka marah dia balik..
bila aku tanya dia xnk pandang muka aku..
aku bukan sengaja nk tengking dye
tapi aku nk dye tengok kemata aku yang aku jujur ngan ape aku ckp..
"aku sayunk n cinta dye"
bila dye jauh.
aku rindu tapi aku sengaja xtext xcol
bukan lupa tapi aku takot aku akn menangis kerana terlalu merinduinya..

hurmmm law ckp sal bila..ni sampai bila pun xkan bes bilanya..
da laa ngantok nk tido..hurmmm

0 comments: