Saturday, October 23, 2010

hari ni xkan sama dgn semalam

hurmm ape yang berlaku hari ni xkan sama dengan semalam..
walaupun kita ikot..
langkah yang sama
tempat yang sama
waktu yang sama
semalam tetap semalam dan hari ini xkan sama dengan semalam.

hurmmm
tiba2 teringat mase tadika.
"aku nk cepat besar nk g sekolah rendah,da bosan kt tadika tengok cikgu sama kawan sama kawansan sekolah xbesar,duit belanja xbyk,mkn benda sama"
bila dah nek sek rendah..
"xsabar nya nk masok sek menengah,yelaa bila da besar boleh buat mcm2 lepak ngan kawan2
xde laa org sikit2 cakap aku dak sek rendah lagi"
bila kat sekolah menengah
"bila nk abes sekolah aku da xsabar nk keje cari duit sendiri ley beli mcm2 xperlu nk kumpul duit belanja,xperlu nk ikot arahan cikgu,xpayah susah2 nk ponteng sekolah lagi.
TAPI
bila semua tu da lepas baru aku sedar zaman sekolah laa zaman paling indah.
mase tu aku belajar macam2 dari cikgu kekawan alahai indahnya zaman sekolah.
rindu nk ulang semua tu tapi tu laa semalam xkan sama dengan hari ni..

hurmm
cinta..

bila sebut perkataan ni..
macam2 yang bermain dalam pkran..
cinta ni sangat susah xsemudah yang selalu dikatakan.
konon cinta itu indah.
xjugak..cuma igt balik..
mase sayunk mase elok "bby i love you...sayunk saye windu awak..dan bla..bla..blaa"
bila marah lak "babi ak benci ko..setan ko boleh blah!! dan bla..bla..bla.."
betol xbetol?
hurmmmm
kenapa coz semalam xsama dgn hari ni..
jgn sesekali mengharapkan sesuatu yang terjadi berulang.
tapi berharaplah yang lebih baik xke bgos..
hehehehe aku xckp kt sape3..aku ngah nasihatkan diri sendiri..

0 comments: