Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, October 18, 2010

pengkid pun piyed larh!!! dan bla bla bla...

hahahaha title yg paling xley blaaa..
suka haty aku laa blog aku!!

sabtu : 16102010
hari yg aku xsuka setiap bulan
1day piyed!!!huhuhuhuu..
mula segugut datang mempengaruhi minda jadi marah3 xtentu pasal perot sakit xterkira..
ape lagi aku pown text laa bos aku.

aku : bos can i go back early today piyed paint
bos : oke3..i giv u off 2day

ape lagi tnpe melengahkan mase aku balik ngan penuh ketidak laratan laaa.
sampai uma xde sape hurmmmm giler bosan..
pada mulanya aku rancang tok tido jew..
tp sebelom uh aku meng on9kan diri dgn melayan fb seketika..
memula rancang sekejab hantu punya fb tgk da ptg sampai laa sis da balik
and iman rengek2 nk men game,aku ngalah masok bilik dengar lagu..
kuar bilik tengok tb..
aaaaaaaaaaaarh giler bosan sampai laa aku bek keputusan tok on9 sekali lagi..
bek lappy on9 lam bilik..
ym ngan ney n leo dgn bermacam2 gaya pai tertido bangun hingga laa

tepon aku berbunyi

aku : hello hah faleq nape??
faleq : beb kua jom g steven
aku : aku piyed r xlarat..
faleq : aik ko piyed kew bai??
aku : ngek tol r ko..tengok r pape ak text ko t
faleq : oke byee..

selepas dapat pgilan uh aku membuat kputusan tok kua tp kena tgu zora dulu coz kua sesorg t bosan lak aku owg len berkapel...tewos wat keputusan tok op ym n fb..
sementara tgu zora balik lepak at lua tgok tb ngan sis..
hurmmmm sis mcm da lain sgt2..dye da xmcm dulu aku pun xtaw nape mybe coz terlau stress kot hurmmm entah laaaa..aku malas nk byk ckp takot tersalah ckp aku gak yg kena..
tapi tu laa kenyataan sejak 1 umah ngan sis ni dye lain sesangat..hurmm

akhirnya kua lah aku ngan zora menuju ke steven
hurmmm xlaratnya..tapi 2laa bosan dok umah..
sampai steven jumpa ann,faleq,angah,yaya dan kekawan..
dorang nk tumpang tido kt uma..
hurmmm aku beberat hty,yelaaa dgn keadaan sis yg suka marah2 skng ni..
tp aku cuba tok mintak izin dorang..

aku : eby text sis gtaw kwn ddy nk tumpang tido kt umah.
zora : nk text ape..
aku : text jew yg pnting b4 sent bg ddy bace dulu..
zora : okey x??
aku : okey!!

5minit kemudian.."ddy sis da eply text"

"papehal korang text kak ina tanya dye..dye ngah xde mood tu takot dye mengamok jew,i nak rest xnk ade gnguan"

aku : eby kua try kol kak ina
zora : nak ckp ape??
aku : ckp laa kwn ddy nk tumpang tido kat uma
zora : oke (lalu kua dari tmpt pool)

(lepas col kak ina zora terus dtg pada aku)

zora : ddy...kak ina xbg..suara dye pun marah2 jew..n dia cakap mak dye datang...
aku : hurmmm xpe laaa t ddy bg tahu ann
lepas jew aku ckp mcm tu..tibe2 zora dapat text dari kak ina..

"rumah ni bukan rumah tumpangan dan bukan rumah bujang,tolong hormat sikit bla..blaa..blaa"

adess giler kecik haty aku..law aku xhormat aku xdenya tanya dulu..
hurmmm xpelaa nmpknya mcm aku ni..entahlaa mula la nk pk bebukan..
aku ase aku nk pindah jew dari umah uh..
aku ase asing sesangat,ase mcm menumpang,ase mcm entahlaa
sis pown lain mcm jew sikap dye sejak kebelakangan ni suka marah2 hurmm
aku da nekad nak cari umah lain..
better aku sewa sesorang or ngan kawan yang same jalan dengan aku...
xlist kwn2 ak ley datang rumah..
hurmmm

mlm uh aku buat keputusan xbalik uma..
aku ikot kekawan aku lepak at steven pai kol 4pagi sambung lepak at kedai mamak pai 6 pagi n tepi jalan pai kol9 pagi mcm2 topik memacam cerita kua..
last2 lam kol 9 pagi kami gerak balik..
balik2 nak masok uma terserempak ngan mak n ayah sis..salam2 masok rumah (mase uh aku ley tgok muka kak ina mcm xsuka jew mcm bengan giler ngan aku!! aku buat salah ape pun aku xtaw laa hurmmmm) lagi2 laa buat aku ase mcm nk pindah dari umah uh..
tanpe pk panjang aku tido penat giler kot...kol 10pagi ahad aku tido pai laa lam kol 10 pagi isnin aku bangun..blur pale otak aku huhuhu..
bangun2 termenung sane sini kua bilik tgok xde sape kt uma..aku sambung tido..
bangun kol 12..tgok tepon,otf ngan ca mandy keje..dgn pale blur..badan lemah longlai..

hurmmmmm....
t

0 comments: