Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, November 9, 2010

hehehehe kekasih lama

kekasih yang dulu hilang
kini
telah kembali pulang
hohohoho


hehehehe nadya
baru2 ni tetibe tanpa disangka
setelah lama aku xon peduli an fb jay funnybunny
aku on nk check mcj2 lama~
tibe ade nama dye nia nadya santos
dye tanya kbr aku
tanya keje at mana....
:)
tibe2 dye ajak kua
"emmh da lama xjumpe kuar tgok wayang nk tak"
hoohooho~
aku xtaw nk kua or x ngan dye
hurmmm
aku taw dye da break ngan loco
and dye single now!!
tapi :(
aku da taken:'(
aku xnk law aku kua ngan dye t kekasih hati
aku mara n cemburu :(
tapi nak sgt jumpe dye......
aku break ngan dye pown coz loco
pastu gado2 ngan dye
2pown coz mulot manusia hurmmm :(
aku kapel ngan dye mase aku stay at melaka
taman pekosa opss!! pelota da..hehehe :)

nadya
hurmmm
igt ag date 0202
hohoho
malam uh lepak at bilik dye
pastu dye pakse aku tido at bilik dye
padahal bilik aku at seblah je..
*******
esoknya dye cakap dye sayunk aku
cinta sungguh pelik
sayang sgt unik hahahaha
si cantex suka kat si hodoh
cam citer katak and tuan put3 hahahaha :D
nadya..nadya
:D
kenagan biarlaa kenangan
terima kaseh nadya law x coz ko aku xkan matang mcm skang :)

0 comments: