Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, November 7, 2010

tak tido lagi

hohohoho..
skng jam sebetolnya kol 4.30am
berdate 8/11/10

selamat pagi =)

hurmmm sejoknya pagi ni..
perhhh beku rase badan aku..
waaaaaaaaaah blog ni amat membosankan xde yg menarik ke yg nk ditulis??
da laaa page xcntek..hohohoho..
tu yg korang pk an??
alaaaa..da taw xde yg best n da xcntek xpayah laa tgok hohohoho..

sepanjang aku xupdate blog ni memacam berlaku...

nk gtaw yg ane dulu erk??
oke3...
sal kawan dulu laaa

dulu aku pernah stay at melaka kerana chinte hatikuh..
hohoho kini da jadi ex da~
chinta ku dipersiakan,pengorbanan ku diperlekehkan hohohoho~
pernah satu mase kami lepak2 tepon salah kawan aku yang bernama JOEY hilang.
segala tempat cari tapi xjumper2....
tibe2....
balek dari lepak ngan faleq n kekawan aku
g jemput eby at KL sentral ditemani oleh mieza (ayt nk skema hahahaha)
eby : ddy i hav smthing to tell u..(speaking laa pulak hehehehe)
aku : ape eby ckp laaa..
eby : eby xtaw perlu gtaaw or x..tp ddy jgn mara2..
aku : eby ckp laaa ape dye?

time uh mcm2 da aku pk..da laa ptg tadi bos aku cari aku..coz aku cabut awal hohohohoho...

eby : nanti ddy bce sendiri..
aku : eby ckp la..
eby : joey ckp tepon sony yg ddy pakai skng uh tepon dye..
dye ckp ddy curi tepon dye....
aku : hurmmmm bengan giler r....

pendek an citer balik uma ku on fb..ape lagi dengan megah dye sent at wall aku ckp aku pencuri
mang aku xkn maafkan dia sampai mati r..tapi 2 r aku xcmtu aku xsampai hati..coz bnda ni law xde yg hasut xkn jadi camni....da3...malas nk citer len kali aku sambung sal JOEY uh..

esoknya aku mintak cuti dok uma...aku down giler xtaw pew yg aku kusotkan..
aku buat keputusan tok bercuti selama 1bulan dari bos aku..hohohoho diman tol...ngee~

malam nya kol8.30malam kawan aku ajak aku ke satu tempat..
aku pergi dgn redha ngancberharap aku akn tenang hohohoho~
sekali adess!!
terkena da~
camner laa aku ley terlibat ngan mgm for skorA adess~
sakit jiwa aku da laaa kat 2 jam aku at dalam uh..hohohoho~
balek2 lak teksi n lrt lak da tutup..
da laa pewot lapa mase uhh..
aduyai susa tol patah kaki ni......
lalalalalalalaaa~
aku pun col ney..

aku : ney..bek bby at bts ak alek lapo..
ney : so..nak sewaketa r ni?
aku : yup bek bby aw..
ney : oke2..ney col keta sewa dulu.....
aku : oke ney ambek aw...

aku harap pade ney jeb time uh...
sementara tgu ney aku n eby berjalan pusing sana sini..
aku sempat mengisiperot ngan burger..
menyanyi kco eby hohohohoho..

ni pat yg best....
tibe2...
abg polis datang hohohoho~
abg polis : dik watpew ni?? tgok ic....
aku : tgu kawan dari program skorA..(bg ic)
abg polis : awak ni org ane?
eby : org sini la..
abg polis : asal mane?
eby : ipoh perak...

abg polis tanya eby mcm2 kan ape coz ic eby merah..hohohohoho~
aku punya laa wisau tp eby relax jew hohohoo~

abg polis : mane kwn da kol? datang bek x?
aku : da kol da dye otw..dya law drive mang xkn angkat kol (cover3 hahahaha)
abg polis : oke2..kalau mcm uh meh masok lam keta ikot kiteowg dulu..pusing...
aku : xpelaaa bang t kwn saye smpai mcm mane?
abg polis : t abg hantar laaa..abg ni bukan jenis mkn org...

setelah eby pown ikot jeb aku pun setuju dgn penuh tawakal jelaaa..hohohoho xpepasal~
dalam 10minit akhirnya ney sampai fuhh!! lega~
rupe2nya abg polis uh gatal dye nk ngorat eby..hohohoho~
xdapet ler der....

ikot tangan byk ag nk taip tapi mata aku da layu..hohoho k laa tido dulu zzZZ biler aku de mase ku rajinkan diri tok ceritakan lagi erk...da~

0 comments: