Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, November 7, 2010

nyek n nyok

hohohohoho..
al-kisah sal anak2 aku ni..
mesti kowang terpk2..sejak bila lak aku ade anak
hurmmm sejak aku pergi mid valley pada satu hari hahahha
04.11.2010
aku ikot ney balik bangi tok hantar kereta
sebelom hantar keta..
tibe2 aku terpk sal kinah..
waaaaaaaaaaah ajak lah kinah g makan lu..
sebelom uh...
sebelom kuar bilik..
ney mandikan anak2 aku..
dan aku biakan dorang bermain2 kat lam bilik uh..
kami kua mkn ngan kinah..
.......................................................
.......................................................
sampai bilik aku n ney kan men terkejot anak2 aku xde at tempat mereka..
ape lagi panik laaaa..
cari punya cari sekali si nyok2 ade at laptop..
fuh!! lega jumpe taaaaaaaaaaapi.....
si nyek2..xde..
ape lagi aku and ney membuat keputusan tok geledah 1 bilik setiap sudut xlepas dari mata..
bawah katil,bawah meja serata tempat..
last2...tibe disatu sudut..
"bby nah pembaris cube at celah meja uh..mana taw ade at bawah uh.."
jantung aku berdegup kencang...
"ney buat r bby xberani takot"
hah!! betol jangkaan ney nyek2 ade at citu ape lagi kami mulakan laa operasi
kuar an nyek yg tersempit..sampai rutuh meja ney hohohohoho..
kasih ibu pada anak hahahaha...

law nk taw nyek2 n nyok2 ni..kura2 yg aku li at mid valley nape namenya camuh aku pown xtaw kena laaa tanya maknya hahahaha....mereka r jadi hiburan ney skang suka aku tgok ney gelak bila tgok gelakar dak 2ekor uh..pai terkeket ney gelak hahahahahaha =)

0 comments: