Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, December 26, 2010

oh dunia

hehehehe oh dunia..
semenjak 2 menjak..
law update status at fb.."oh dunia" ni xkan tertinggal dalam gengaman...
oh dunia~
hurmmm pelbagai benda yg aku nk kongsi
tentang sikap manusia di dunia yang aku kenali dalam tahun 2010 ni~
hohohohoho oh duniaa~
sungguh unik,pelik,bila mengkaji dan dikaji balik tentang sikap2 manusia
yang menghuni dunia yang beraneka,
berkaler2 dunia ni..
begitu juga dengan sikap2 manusia..

permulaan januari 2010

aku dan kawan bersame2 celeb new year at klcc n klang uma "abg shah" bersame nat,opick,shah,zack,awex,zack,eca,ecah" mlm uh tersasar lalut sikit pokpek2 aku bercakap ntah ape laa..
at c 2.. aku knali 2 jenis manusia..
pertama manis depan pahit dibelakang.dan mengharapkan balasan dengan pertolongan yang diberikan...

(nantilaa aku sambung balik)

0 comments: