Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, December 29, 2010

sambungan post lepas

dalam bulan januari aku gtaw aku jumpe 2jenis manusia law nk cerita dari januari sampai dec mak ai..mcm2 org ade at dunia ni..oh dunia...
hohohohohoho..
law aku cerita smua mang xterdaya nk aku cerita kan walaupun dalam setahun cuma ade 12bulan.
so aku pk punya pk pew kate aku citer part2 yg aku aser igt jew.
hohohoho
dalam 2010 ni tipu laa
law korang cakap besa2 jew yang ak tahu sgt2 laa aduyai mcm2..
10dari member ak 9stengah cakap 2010 ni mang mcm2..

feb2010
aku berpindah dari klang ke melaka semata2 nk dekat ngan cinta hati mase 2..
hasnaliza.bermula at situ mcm2 mula berlaku,kapel break gado sane sini..hoohoho
bukan ni aku nk cerita.
at melaka sampai bulan mei2010 dalam mase 3bulan uh mcm2 org aku kenal..
insan A ni anak angkat pade satu keluarga dye selalu cakap mak n ayah dia mcm2 tapi aku tengok walaupun dye anak angkat tapi famly dye jaga dye bukan men baiklagi.. dye selau merempakkan diri semata nk berkawan n bebas sane sini..
oh dunia~ insan B lak..dari famly yg oke laa..tapi coz awex idop xtentu arah..xnk keje..lepak n paling aku pelik dye sanggob tgok awex dye ngan ex kapel manjeng2 oh dunia~
insan C lak sanggob lari rumah demi kapel...pastu hidop dye lari sane sini xnk jumpe famly bila yg gul nk balek jumpe famly pown dye mara2 paling aku pelik dye xnk balek dah laa nape xnk bagi awek dye balek skali oh dunia~ insan D cantik sgt2...baik hati tapi hurmm sebaliknya ade sesuatu yg xkena...lonely selalu dikecewakan...tp aku lagi kecewa ngan dye coz dye seolah "cika" maaflah jika ade yang terase..nape aku cakap dye mcm uh..
dye baru kenal org uh satu hari dye dah sanggob serahkan badan dye kat laki uh..
bila aku tanya kenape "ketagih" hurmm oh dunia~ insan E dak E ni aku kenal dari dak C coz dorang keje tempat yg same...aku selalu g sane...dak ni sgt membuat aku geli hati setiap kali aku igt sal dye... ade ke dia buat kami kawan2 gaduh coz dye cerita at org aku nk ngorat dye hahahahaha pelik sungguh at dunia ni.mcm uh punya org pown ade..
insan F gul aku yg telah membawa aku ke melaka aku xnk cakap ape cuma pelik ngan dye..
sejak aku at melaka mcm2 sal dye aku dapat tahu..
bila kuar kena sorok2 kena jalan jauh2..hurmm malu agaknya kapel ngan aku..
dye sangat2 pentingkan kawan dye hurmm 1year genap aku buat keputusan tok break coz dye tipu aku hurmm giler kecewa hati aku mase uh..
tapi disebabkan F aku kenal G,H,I,J
dalam mase uh coz A lak aku mengenali insan K yg membuat aku selalu tergelak terseyum xtentu arah hohohohoho..
sepanjang perkenalan ngan A,B,F,G,H,I,J mcm2 xtivi yg kami lakukan dan dalam mase yg same mcm2 peristiwa berlaku pada kiteorg permulaan berlaku kereta ketowng berlanggar dan...

(nanti aku sambung lagi hehehehehehhee)

0 comments: