Saturday, January 29, 2011

nikmat




apakah yang korang pk?
bila aku post pasal nikmat..
nikmat ni ada pelbagai jenis dalam kehidupan
yang sememangnya amat2lah indah dinikmati hohohoho nama da pown nikmat.
nape post aku sal nikmat.
sebab aku dapat nikmat?
hohohoho malam2 jumaat mang best!!! OPSS!!
dilarang mencarut!!! hehehehe
sebenarnya nikmat yang DIA bg pada aku telah ditarik sedikit...
xpaham???? aku demam da.. hahaha
da dekat 2,3 hari..xnk taw pown aku bg tahu...
hahahaha..
jadi teringin lak aku nak bercerita..
hohohoho..
demam pown leh jadi ilham aw...
semalam aku xdapat tido!!
ya Allah... sensaranya xpayah cakap la..
kenapa??
kowang pernah SELSEMA,BATUK AND SAKIT KEPALA?
law ya mesti kowang tahu ape rasenya..
lagi2 bila hidung tersumbat.. perhhh..!!
pusing kanan kiri aku dibuatnya...
tiba2 aku terpk yg mcm kelaka sikit bagi
aku..
ape dia??
aku terpk Tuhan uh..maha kuasa!!
tapi bukan ini yang kelaka nya..
yang kelakanya macam mane jika DIA tiba2..
buat aku yang nak kentut tapi tak boleh kentut..
mesti sengsara lagi an... nk g jumper doktor mang
x r...
hahahahaha..
Dalam mase yg same aku terpk baru demam..
macam mane laaa aku di Akhirat nanti..
ya Allah...

cube kita sama2 pk... bukan aku suruh korang terus taubat jadi soleh,solehah
tapi just tok peringatan xsalah..
betol tak..aku pown same2 berpk.. sikit2 mana tahu kita boleh perbaiki diri.
amin...

doakanakucepatsembuhyakawankawanterimakasih :)

0 comments: