Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, January 1, 2011

R.A.M.B.U.T

post kali ni aku nk cerita sal rambut..
kenapa di akhir2 post nanti aku gtaw hehehehehe..
korang perasan x..iyerkan jew walaupun tak!!
arahan ni hohohoho!! aku sape nk arah org..arrh suka haty aku laa..
oke balik pada perasan!!!
kowang melangkah kaki setapak kuar jew dari rumah!!
pelbagai jenis style rambut yg korang akan jumpe..
ade yg kowang akan ckp " perh giler r rambut dye smart beb" ade jugak yg akan " giler kelakar r rambut dye" pastu gelak hahahahahahha.
betol x??? law xbetol betol,betol kan aku.
mase aku bukak google tengok style2 rambut terkini
ade beberape pix yg menrik hati so teringi lak nk share ngan kowan
g hehehehe..
jeng2...
tgok nsem kan lg2
bila p
akai speck uh!!
simple tp smart.
cube tgok kwn2 sekeliling amai
x rambut mcm ni?
bkn ape kwn2 ak
kebnyakan
rambut dorang gini rupelaa..
hohohoho..
idaman
kaum perempuankah?
jika berambut begini?
nk taw cube laa..




style rambut yg ni...
smart gak kan..ramai gak yg buat style nihah...
tp hanya yg tol2 brani je..
akan buat..
caye x??
law x..ak tanya
kowang ade bran??
buat r..hehehehehe
aku pernah laa buat..
sekali kena mara n
gan bos da..hohohoho..

asyik tgok yg menyenangkan mata jew..
hah ape lak reaksi korang law tgok.
style rambut yg mcm ni..
law aku jujur aku akan
gelak besar
tp aku tabik spring r..
brani giler gul ni
hahahahaha mcm2..
ade lagi..yg lg mcm2..
dunia ni an pelik hohohoho.
manusia ni kan
berakal
mcm2 laa idea kuar.




tgok style yg ni lak..
perh agak nya
dye ni raja dam
2 yg pai style rambut pun mcm
ni hahahaha
hohoho law xde papan pale dye
pown jadi laa..
ish2 aku ni terbabas
mengutuk lak
hohohohohoho...


berbalik pd style rambut
hah..
tgok yg ni..
agak nya brape lama
laa nk kasi tegak mcm tu??
teringi gak aku tahu..
ade yg ckp dorang kai telur
betol ke???
mcm mane rupe aku law aku buat rambut camne erk hahahahahaha

sekian suda style2 rambut yg aku nk share ngan korang
korang nk tgok byk lg..
bukak la google mcm2 ade hohohoho..
sebenarnya
aku post pasal rambut ni..
coz tadi aku tgok cermin
dan didapati rambut aku sgt2..
laa panjang sampai serg insan
yg aku anggab mcm "mak" aku cakap!!
"rambut kamu tu jay da rupe iklan trojen da"
hahahahaha..
da mcm2 style rambut
aku pk tp tetap buntu..tu yg aku bukak..
google2 hohohoho..
rambut da panjang tapi xtaw nk potong mcm mane yer..
oh rambut!!
rambut punya pasal pun jadi isu hohohohoho

naktidobanguntidohopetawnkpotongrambutmacammanehohoho




0 comments: