Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, January 3, 2011

R.A.M.B.U.T L.A.G.I

hohoho sal rambot lagi hehehehe
bukan ape juz nk berkongsi sambil meluahkan cerita hohohoho
aku dengan semangatnya bangun pagi2 mandi nk kuar g potong rambut di..
kowang ley tgok nama kedai uh kat bawah..aku da siapkan
pix mesti rmai yg tahu sal kedai ni..law xtaw t aku gtaw..
oke kedai ni terletak
di ts tingkat 8
nape aku pilih kedai
ni coz tgok laa harga
at bawah
bukan setakat tu style
yg aku nk selalu
menepati rase
hohoho
pendek kate
org2 at kedai uh pandai gunting rambut laah
xcaye tgok harga at bawah
aku dgn semangatnya snap
nk share ngan korang
sorry laa law xbpe nk clear

tapi semangat
aku yg berkobar2 bangun pagi
coz nk potong rambut
hancur bila
sampai2 jew aku ternampak...


notis ni..
adess xke kecewa hohohoho
apelaa nasib.
time aku nk
potong rambut
time tulaaah
tutp hohohoho
ak balik dgn
langkah
yg lemah longlai.
hahahahaha
xdelaaa mcm uh
cuma ase kcewa jeb..
ak da xtahan rmbot ak terlalu serabai..
xnk t ade lagi sorang
tgr ckp ambot aku
mcm iklan trojen..
hohohohoho
rambut bg aku
adelah segalanya..
kekemasan,identiti,pandek kate ptglah.


tp aku xpotus ase tadi aku pegi lagi
yelaa dalam notis uh ckp pai semalam
so tadi pegi lg
dgn semangatnya
tp
huh!!
apekan daye
sekali
"CLOSE"
hoohohoho agaknya
mang nk soh ak simpan rmbot
"panjang"
kot
hohohohohoho
bayangkan~~~

agaknyalaribapokngeritengokakuberamboutpanjang

0 comments: