Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Thursday, February 17, 2011

perihal surat khabar dan muka buku

fuh2..fuuuuuuuuuuuuuuuhhh..
hehehehe bukan jampi ayat tapi nak cerita perihal face book je..
sejak aku bercuti senang lenang ni aku rajin sangat bace surat khabar
bila bukak je..mesti ade isu sal facebook
adess!! aku sebagai pemilik facebook ase macam terkilan sangat napelaa
rosakkan facebook yang banyak berjasa bagi aku..
kenapa aku cakap banyak berjasa??
bila aku buntu kuarkan status jew mesti ade ramai yang bantu xkira kenal or tak..
bila aku sedey jew update status mesti ade jew yg bagi semangat..
bila aku nak cari kawan2 yang da lama hilang facebook laa tempatnya..
byk betol jasa facebook ni..belum aku cerita semua lagi.
hurmmm korang pk2 laaa..
jgn laa rosakkan benda yang indah..

sekian

0 comments: