Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, August 26, 2011

b'day-raya-merdeka

selamat hari raya semua
($______$)
waaaaah :O
pejam celik 2,3 hari lagi raya kan kan kan?
baju raya
kuih konpom dah siap sediakan?
tapi aku?
xbalik kampung
xbeli baju raya
keje dipagi raya
waaah seronoknya hahahahaha

bulan ni ade 3date penting bagi aku
pertama : 0n 29ogos umo aku genap 23tahun
kedua : 0n 300g0s kita semua menyambut hari raya aidilfitri
ketiga : on 31ogos kita sambut lak merdeka yang ke54

tetiber xde pe yang menarik nak cakap
seperti yang lain-lain gak

selamat hari raya
maaf kalau sepanjang aku post entry at blog
ni membuat korang terguris 
terase aku mohon maaf
sangat-sangat
aku bukan perfect
selamat hari raya semua
($___$)
p/s : hati-hati dijalan raya,hati-hati men mercun,hati-hati berbelanja :) bkn per t lepas raya kan xpasal2 ikat perut :)

2 comments:

sisigelapaku said...

selamat hari raya.. :)

keding said...

selamat hari raya..