Sunday, August 21, 2011

sesumpah

korang tahu dan pernah tengok mcm mane rupe sesumpah x?
hah ni lah sesumpah
binatang 
yang terkenal dengan penyamar terhebat
hehehehe~
mesti korang cakap
"adess tu semua org tahu dak kecik pun tahu laaa jay"

sebenarnya aku bukan nak citer sal sesumpah sangat
aku nak citer sah 
hati aku ni 
hah~

hari ni asyik berubah-ubah 
mcm sesumpah punya kulit berubah mengikut keadaan

hari ni jeb
hati aku kejab
marah
kejab
hepy
kejab
gemuruh
kejab 
disayangi

tadi xku sangka xku duga..
waah mcm lagu lak an?
org yang sekian lama aku xjumpe
datang tegur aku
"hi abg jay..igt aina lagi x?"
mahu aku xigt anak pada sis lily
sejak kes yang xbest dicerita at cini aku bawak diri sejauhnya
majok VS bawak diri kononnya
tetiber nampak sis lily
rindu tol kat sis
hepy sgt sgt sgt
xsangke jumpe at tempat keje lak uh~

before that
aku dah cukup terkejot coz
at 
axis autrium
berlaku satu pergaduhan 
antara pakguard n pakguard (security)
sampai pecah pale ambulans,polis semua datang
nak pengsan aku dibuatnya(mabok darah)
ish..ish kalau pakguard n pakguard pun gado
macam mane nak jaga keselamatan orang sekeliling 
tugas pak guard jaga keselamatan.
kan kan kan?

lepas tu balik umah
aku ase disayangi lak tetibe
dapat
Ferrero Rocher
beserta satu mini card


hehehe senyum xterkata
perasaan
marah tetiber hilang macam tu jeb
tenz erk sayunk :)

p/s : sesumpah bertukar warna megikut keadaan kita berubah sikap mengikut mood :)

0 comments: