Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, August 3, 2011

hati

HATI
selalunya melambangkan cinta
hati ni mcm ABC
airbatucampur
kadang-kadang
hati ni rase bahagia sangat
kadang-kadang
terase kecewa sangat
kadang-kadang
buat kita cemas gelisah tertanya-tanya
kadang-kadang
buat kita terluka dalam diam

nenek aku selalu cakap
"dahulukan akal dari perasaan yang lahir dari hati"
dalam buku lak catat
"ikot kate hati dalam buat keputusan"

mane satu yang betul?

ape yang aku buat
"asal boleh,boleh laaa"
itu yang jadi hidup terkotak-katik
kadang oke kadang x

HATI

skang jam at tepon aku menunjukkan
2.52am berdate 04082011
hati aku
terasa dicengkam
sakitnya xterkate xterlafaz
kenapa?
aku sndiri tertanya2..

korang pernah rase x?
nak nafas xlepas
nak tido xlena
rase berat seolah ade yg tergantung dihati ni
membuatkan korang tertanya-tanya
ape puncanya?

p/s : gtau ler kat aku petua tok sembuhkan penyakit hati kalau korang ade petua

0 comments: