Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, August 1, 2011

thinking bout perempuan




pat

patot ke xpatot aku
share benda ni...
hurmmmm....
citer semalam buat
aku berpikir....!!!

citer jelaaa an..
ini kesah seorg insan yg xde kaitan dalam hidup ak
ak cume nk jadilah teladan tok kowang semua
al kesah seorg pompuan


aku bukan sengaja nk menjatuhkann maruah
seorg pompuan
tapi nak kongsi dgn kowang
sebagai seorg pecinta pompuan

mlm tadi aku kuar g li rokok
pastu nk masok uma kunci xbwk nk xnk
terpakse la melepak sementara tgu kawan ak balek dari klinik
borak itu ini pai laa ke 1topik
sal kaple kawan aku A yg sikit bendol byk bodo ni
pompuan uh ak gelar sbg B
selalu buat A ni mcm xde perasaan selalu bg alasan
cinta jarak jauh ni mang susa kena kuat
tapi bukan tok B kt sane dye boleh main dgn C tanpe bersalah
apekah?
tapi si A ni mcm laa bodoh xkesa ttp sayang giler kt B apekah?
bendol or bodoh?

tetibe J yg bengang dgn sikap A yg amat laa "ngok"
dye kol B tok buktikan kt A B uh just nk ralatkan A

dalam mase 36minit J berjaya buat B break ngan A
dah dalam mase yg same B boleh bercerite semua pasal hidup dye pade J yg xdikenali
dalam mase 2gak B rela memberi layanan sex yg diminta oleh J
apekah?
maruah seorg perempuan zmn kite ni
seperti mereka2 dilorong gelap?
aku tase mereka lagi bermaruah kot.

(lepas 2 adengan kedua berlaku bila 3g)
adik2,abg2,kakak2
zmn kite ni dah canggih 3g leh record bagai..
so hati2lah buat aksi bila 3g dgn pakwe makwe
Berlaku lah adegan J dan B
dgn senang J mengayat dengan mudah B membuat aksi apekah?
main2 lidah ala gaye...phm2lah
buat nafas ala sesak nafas...phm2ler
buat suare gaya dak 3 tahu padehal da tua
selat2 baju konon panas
ase nya xperlu citer yg lain t xpepasal berpeluh panas
dah laa bulan pose ni..

pendek citer B yg ak cite ni xpatot jadi pompuan
coz dye dah buat maruah seorg pompuan
mcm xbeharge
mcm senang sgt tok...

nape ak gtaw!!
bg kowang jgn la cepat mudah percaye pade seseorg
yg sgt bermulut manis
lagi2 law juz kenal at fb
jgn mudah nk 3g ala 18xL sgt!!
jgn nk mudah citer sal peribadi kowang sgt!!
jgn nk mudah permainkan hati org sgt!

jaga diri jaga maruah
jgn
nk menunding jari bila maruah dijajah

p/s : kepada yang terase aku mintak maaf




0 comments: