Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, August 19, 2011

ultraman unlimited



ultraman
sebut jer mesti semua orang tahu
xkiralah tua ataupun muda
apetah lagi kanak-kanak yang siap hafal hari ape dan pukul berape 
cerita ultraman ang diperkenalkan oleh negara Jepun 
bersiaran.
BETUL tak kalau aku cakap
antara kita pun ada  yang minat dengan citer ultraman
mase kecik-kecik dulu
aku
salah seorang daripada KITA 
tapi
kenape erk?
ade jer yang akan cakap
"eeuuu...citer ultraman uh tok bebudak jer"
"aduyai ultraman pun ko minat ke?"
"alamak ko minat ultraman,ape kes dah xde citer lain ke?
"cerita merepek mcm tu pun minat ke?"
aku nak tanya korang sikit
minat,suka,hobi,cita-cita
korang semua sama ke?
tak same kan?
lagi pun citer ultraman uh unlimited
maksud aku at sini xde hak xpernah ade tercatat at memane yang mengatakan org besar(dewasa)
xleh tgk ultraman
xleh minat ultraman

at sini ape yang aku minat
atau ape yang korang minat
itu tak penting
ape yang aku nak sampaikan at post kali ni

PERLU KE SELALU MENYIMPAN PERASAAN

"TAK PUAS HATI"

yelaaa..
perlu ke kite prihatin xbertempat!
pasal benda remeh kita besar-besarkan
tapi 
bila sendiri punya salah pandai lak 
cover
habis-habisan

p/s : bukan aku nak cakap aku baik...tapi kenapa perlu perlekehkan seseorng tu dengan mudah just kerana sesuatu yang mereka suka?

0 comments: