Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Thursday, August 18, 2011

bestfriend itu sahabat

sape bestfriend korang?
selalu ade bila korang perlukan x?
dah berapa lame kenal?
dia ade share prob dye ngan kowang x?
pernah gadoh x?
bila dye marah dengan org lain dye marah kowang sekali x?

kenapa aku tetibe cakap sal bestfriend?
kenapa aku tanya semua soalan at atas tu?
ini kerane aku pun ngah terpk sape bestfriend aku
yang sejujurnya sebenarnya
jab..jab..bestfriend boleh lebih dari satu x? hahahhahaha
yelaa betol x kalau aku cakap 
kita ade ramai kawan
selalu lepak sesama epy sesama
share masalah sesama
tolong menolong bersame-same
paham kita
taste same ngan kita
hobi same 
TAPI
korang pernah terpikir x..
xsemestinya org yang selalu ade selalu memahami
same hobi
adelah sahabat kita
mane tahu belakang-blakang kite
dia cakap bukan-bukan
ATAU
mungkin dia baik dengan kita bersebab!!

hahahahaha~
jgn lak reragu ngan kawan @ sahabat korang k :)

p/s : sahabat adelah seseorang yg selalu perihatin bila kita lakukan kesalahan bukan selalu ade menggalakkan kita kearah yang salah walau ianya sesuatu yang menghepykan :)

0 comments: