Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, October 1, 2011

interview @ temuduga

INTERVIEW
atau dalam bahasa melayunya
TEMUDUGA


hehehe~
mood baru lepas interview ni.
sebab tu terasa mcm nk share sikit ngan kawan blogger ni :)

korang yang dah kerja
mesti igt lagi an 1st interview mcm mane.
AKU?
memang aku xkan lupelaa

1st interview FORMAL aku
mase uh aku nk aply keje at SAFEGURD SECURICOR
bukan untuk jadi gurd TAPI tok jadi ASST CASHIER BALANCING ATM
keje mcm mane uh?
kejenya mcm kira duit kuar masuk at semua mesin ATM tok KL
xkira la bank ape pun
oke berbalik pada citer 1st inteview uh

malam interview
gelisah macam org giler..
pilih baju suar kasut semua xkena
baca buku sane sini
hafal itu ini
susun sijil,buat resume

pagi b4 g interview
nak bekpes xde selera
baju bertukar-tukar
rambut macam2 gaya tapi semua xkena

ketika menunggu turn tok di interview
kejab2 g toilet tapi xde watpe..
terasa nk "buang air besar" tapi xterbuang
lapar tapi xde slera
tangan sejuk lagi gigil suara kuar xkuar

time interview 
mr x : jay kasanova setupid..setupid sgt ke awak ni?
(hehehe xdelaaah mcm ni..iklan je ni)

mr x : oke b4 start interview ni sy nk bg tahu awak interview ni full english taw.ini bermakna semua sokla sy akn tanya dalam bahasa inggeris dan awak harus menjawab dalam bahasa inggeris..fhm....??
aku    : faaa..faaham encik..(sambil angguk2 kepala)
mr x  : oke plz introduce bout ur self..
aku   : emmh my name jayfriena jafri..my favorites colour is emmh...pink..aaa..now i'm 18year's old..
mr x : oke2..i think better i just interview you directly..jgn takut sgt buat relax da la..
aku  : xdelaa abg ni 1st interview sy..sy xtaw nk ckp ape. takut ler.
mr x : oke xpe2...

(setelah 15minit diinterview alhamdulillah aku berjaya dapat keje uh..tapi b4 bla dari meja mr x tu)

mr x : saye mcm awak juga mase 1st interview gemuruh xtaw nk ckp ape..pakai baju ape..tapi xdelaa
         sampai saya pakai stoken lain kaler..dgn butang baju senget seblah dik..
aku  : ya Allah sy xperasan pun...terima kasih encik coz gtau..
(ya Allah tuhan saja betapa malunya aku mase tu...rase mcm nk jerik sekuat hati tapi aku jalan buat muka selamaba mcm xde ape2 berlaku..patotlaa mase tgu turn aku ase semacam bila semua org tgk ak semacam jew hahahaha)
mr x : jumpa isnin nanti..tapi igt dauble check stokin n butang baju awak tu.
aku : baikla..terima kaseh encik..


p/s : jangan terlalu gemuruh dan mesti yakin dengan diri untuk berjaya hehehehe :)

0 comments: