Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, October 10, 2011

sahabat


kenal x dak fames at atas uh?
name dye shah!!
bagi aku dye sahabat yang harus aku kenang selalu
bermacam kenangan manis pahit tawar aku pernah lalui ngan dye
dye gak merupakan tukang masak paling hot mase aku satu ruma ngan dye :)
kalau korang xbpe kenal ni name Syafa Dewa nama muka buku dia
hehehe..
tadi tibe2 dye tegur aku at muka buku
hahahaha
rindu giler aku at dye..
pastu aku im ngan dye aku cakap aku nak update blog
pastu dye cakap bagi link ko kalau xde sal aku siap ko
hehehe
"shah ni hah post sal ko"
aku syg ko 
aku rindu ko
ko kawan aku yang baik sgt ngan aku DULU
bila ko nak jumpe aku 

ni lak pix dye an kapel dye
amacam sweet x..shah mang selalu sweet :)

p/s : aku sayang semua kawan2 aku kawan aku jew sayang aku ke x agaknya yer..

0 comments: