Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, October 9, 2011

sebelom,sekarang,besok

SEBELUM NI

aku bz ngan training untuk jadi Ambassador untuk YES YTL
macam2 berlaku time training 
tapi oke la best leh kenal kawan2 yg mcm2
dan leh tambah ilmu :)
BUT 
part yg paling aku xkan lupe sal aku terlanggar pintu t aku citer at post yg lain.


SEKARANG

Aku kt uma bercuti selama 2hari coz
tangan aku berbalut sakit
jab lagi aku nak kua cari mc 
KENAPA tangan aku sakit? besalah ak degil 
hari ni cuti dok uma jer coz wet dah kempis sabtu haritu kami kua
g TS tgk wayang citer
HIJAB
oke ler  citer uh seram vs komedi :)
pastu 
honey belikan suar tok aku
tenz :)

BESOK

Besok...ape nak jadi besok aku pown lom tahu
kena marah ke?
hidup lagi ke..dunia ni wujud lagi ke?
kalau pk ape akan jadi esok boleh jadi giler betol x?

p/s : sebenarnya aku dah xtahu nk bebel ape post kali ni bosaaan sgt hurmm harap maaf ler...

0 comments: