Friday, November 4, 2011

hujan telur emas


telur emas selalu nya berkaitan dengan kacang ajaib
macam citer jack & jill
skang paling latest citer puss in the boots
kononnya at atas awan sane wujud satu jin yang mempunyai itik ajaib yang keluarkan telur emas

pagi tadi aku bangun-bangun hujan xlebat sangat tapi berketul-ketul
aku bagi tahu la kening tegak
sayang hujan la..tapi berketul-ketul
dia cakap biasa la tu.
so aku pun buat macam besa jela
aku turun bawah buang sampah,sekali ade something jatuh at kepala aku.
sakit? mestila benjol kepala aku dibuatnya
sekali aku tengok
waaaaaaah! ade cahaya warna emas berkilau-kilau
aku g dekat sekali telur emas
aku ambil bawak pergi kedai emas tanpa pk ape yang aku pakai
tanpa terpikir keningtegak kat rumah
sampai kedai emas uh org tu belah telur tu sah isi nya padat dengan emas
aku dapat duit cash sebanyak 500k
waah xsangka rezki depan mata
macam xpercaya citer jack dengan kacang ajaibnya wujud
ape lagi aku terus g kedai
beli motor cash 2biji oke
LC merah JAY77 dan ECA 777
pastu beli keta myvi baru kaler hitam JCA7

xsangka dalam mase satu hari aku dapat semua
ni,senyum lebar,bahagia
bersyukur aku pun bukak cc yang dari duru aku nak bukak tapi xterbukak

aku jalan-jalan sambil tersenyum lebar 
xsangka keajaibpan tu wujud
tiba-tiba ade something jatuh kat kepala aku
sampai aku pengsan,sedar-sedar aku kat bilik aku
tengok keningtegak senyum lebar

honey tadi hujan telur emas
bila pulak hujan sayang,awak tu baru bangun,
dah-dah bangun kol bape da ni ptg t nk ambil kek ngan sis

adess~ aku mimpi rupanya
alangkah indah nya kalau aku xbangun tadi
hehehe~

p/s : rezki xkan bergolek dengan senangnya kalau kita xberusaha :)

2 comments:

hunnbie said...

ceh ! mmpi rpenyer .. propa btoii la hahah
terbaikk entry kali nii ;p

jaykasanovasetupid said...

hahahaha