Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, November 15, 2011

transfer

hai
hai...hai..hai.
xkesah la hai kat sape pun hehehe :)
dah lame xbercerita at blog kesayangan aku ni
bukan ape terlalu sebok ngan keje

dari 1.11.11 sampai la harini aku keje full memanjang jer
balik uma tido
penat sangat tapi ape leh buat tanggungjawab tol x?
xde ape aku nak share at sini tok harini
aku just bk update sal perkembangan diri aku jer
mane la tahu at sini ade yang selalu ambil tahu pasal aku dalam diam
hahaha
perasan kan?
kesah pulak aku..
besok 16.11.11
aku akan berpindah lokasi tempat keje 
ke
mines 2
kat mane uh? kt serdang seblah mines lama
keje company same cuma lokasi jer berubah
dan 
kemungkinan besar aku juga akan berpindah lokasi tempat tgl
dari ampang ke serdang

tempat keje baru
rumah baru
suasana baru
tugasan baru
hope aku dapat hidup baru
amin :)

p/s : to all adik yang ngah berperang dalam exam SPM uh buat yang terbaik yer :)

0 comments: