Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, December 18, 2011

kerana KAU!! tiga suku~

kerana kau aku mandi hujan 2hari berturut-turut
kerana kau poket aku yang kempis makin la kempis
kerana kau sakit kepala aku menjadi-jadi
kerana kau aku pinjam kawan aku sengget
kerana kau
segala yang terjadi kerana KAU

Betulla abg aku cakap 348 bodohlaa.
sepatutnya 345
betul gak kata abg aku 3/4 (3suku)
separuh siap

hari pertama ko meet aku ko dah buat hal
tengah-tengah hightway lak uh!!
dah la lambat g keje,penat lak satu hal hei..
padan muka ko kena tgl haritu huh~
second day meet aku ko paksa aku guna tenaga aku
bawak ko g klinik ko!!
labur duit kt badan ko yang 3/4 uh~ dah la xde duit!!
dalam perjalan hujan basah kuyup aku dibuatnya
ko ape rasa.ko xde perasaan!!
 bila aku bawak balik
ada jelaa ragam ko itu lah ini lah
hei rimas lah..

patut aku pilih yang lain ni yang lain aku pilih ini lah jadinya!!
tapi apa leh buat
aku kena terima kau seadaanya
coz
kau yang aku pilih
aku terima baik buruk ko
TAPI
boleh xjgn buat hal lagi
lagi-lagi hujung bulan wahai
WWD238
hurmmm :(

p/s : entry kalini xde kaitan ngan sape2 just nk luahkan perasaan sendiri hurmm :(


0 comments: