Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, December 14, 2011

U.S.H.A

hi reader :)

hari ni mood aku xberapa baik
biasalah sebulan sekali mesti ada yang xkena
tapi hari ni gak aku dapat berita gembira

kalau yang ada antara korang selalu gak tgk blog aku ni
tajuk entry yg lepas
tadi aku dapat call yg aku dah boleh bawak balik
.....kerumah seronok tol hehehe :)

okay berbalik sal tajuk entry aku harini
USHA

aku dah lama nk post sebenarnya tapi harini baru aku teringat balik
perasaan bila kena usha

aku sgtlah rimas bila org usha2 aku
mula la aku pk,asal budak ni xpernah tgk orang ke?
nak cari gaduh ke? xpuas hati ke?
atau aku pakai baju pelik ke? rambut aku xcukup pacak ke?
suar aku koyak ke? nak kena penumbuk ke?

mcm2 ke..lah hehehe
xpun aku ngadu kat sape2 seblah aku
"ko tgk budak uh asyik usha2 kita jer,nk mam*** agaknya"

TAPI
kalau ada awek lalu
"beb cer ko tgk awek tu hot siot,sexcy kot"
"der ko tgk dak uh style lah"

DAN
ada jugak kadang-kadang
"weh ko tgk dak uh slekeh gila hahahaha"
"perhhh buruk seh make up dak uh mcm org tua"

hahaha betul x ape aku ckp ni kekawan
aku ase situasi ni korang sendiri pernah laluikan?
nk buat mcm mana dunia kita ni bulat
pusing-pusing tang tu gak

SO
disini aku nak bg tips tok kurangkan perasaan negetif kita bersama
kalau ada orang usha korang
senyumlah dengan penuh gaya
tenung matanya degan penuh perasaan berkeyakinan tinggi
lambai tangan macam artis
dan
kalau ada masa lebih
tanyalah mereka
"hot sgt ke saya,sampai tgk berkali-kali"

KENAPA
kerana maksod usha dalam pemikiran positif aku ialah

    U-untuk
          S-seseorang
H-hot
A-aje

p/s : selamat mencuba hehehehe :D kalau menjadi gtaw yer...


0 comments: