Sunday, December 11, 2011

bila ada dan bila takde...

hi..
apa kabar? dah makan?
sehat ke harini?

hehehe...
okay tajuk entry kali ni 
"bila ada dan bila takde"

sebelum citer sal ape yg ada,xde tu
nk kongsi something sikit ngan  kowang ni
sape2 yg dekat ngan The Curve or xde masalah nk pegi sana
g la tgk lampu2 yg indah at sana
aku konpom xmenang tangan korang nk ambil gambar :)





gambar ni aku bek masa lepak ngan kakak aku
semalam
cantikkan lampu-lampunya

lepas tu lepak lak at garden





cantik kan cawannya nyaris nak kena bawak balik ngan sis aku lily hafizah :D

okay kita berbalik pada tajuk entry harini
semalam masa lepak ngan sis n the geng aku belajar satu benda.
hargai seseorang uh masa dia ada disisi kita
kenapa kerana kita tak tahu sampai bila jodoh kita dengan dia
dan sentiasa bersedia untuk kehingan ketika dia masih ada disisi, sebelum dia benar-benar pergi

(k lah stop sampai sini dulu entry ni akan bersambung pada esok hari :D)

0 comments: