Thursday, December 1, 2011

akhirnya kau ku nikahi walau kau bukan yg ku cintai :)

tiap-tiap hari aku tenung gambar
aku tanya semua orang
camner cantik x,terpikat x?

aku periksa latar belakang
aku perihatin dengan gayanya
aku teruja bila melihatnya

hahahaha..
xpayah nk bersajak sangatlah..
tol x?
aku ngah terkilan campur happy ni.
walau pun baru beberapa minit lepas aku update entry sal khiamat
tapi xpelaa..aku terasa nk update gak nk share gak.
eeeiii..poyo nya..xkesah lah janji aku happy :)

baru-baru ni aku dilamun cinta
sampai aku teruja xterkata mcm sajak tak menjadi aku kt atas tu la..
tiap-tiap hari aku tengok gambar
suka jatuh cinta,tiap kali aku tengok gambar jer mesti perasaan tak sabar untuk menyentuh tubuhnya yang sangat menggoda mata aku

aku sabar jer..yela nk masuk minang kena pakai duit
apatah lagi kawin
aku sabar punya sabar pada 30112011 aku punya gaji keluar
aku dengan semangat bangun
jumpa abg aku bagitahu niat aku nak meminang
aku yang ditemani abg aku dan keningtegak meredah hujan,meredah jalan yang sesak
sampai jer di tempat yang kami tuju

hati aku keliru,aku buntu
lain yang aku puja aku cinta lain aku masuk minang
tapi
xperla dah xde jodoh katanya
selesai berbincang tentang mas kawin aku pun setuju
melilih set baju berkaler hitam
dan kami terus bersetuju untuk berkahwin secepat mungkin :)

inilah bakal pengantin aku lagi beberapa hari je lagi tgu surat nikah dikeluarkan aku boleh la bawak dia balik ruma kami :)

maafkan aku
mungkin bukan jodoh kita,kau tiada disitu waktu aku membawa rombongan :(

p/s : hehehe when you say YES amazing thing will happen


0 comments: