Thursday, December 1, 2011

2011 bakal berakhir 2012 dunia bakal berakhir

hye reader!!

hari ni 1 Disember 2011
sekejab jer kan dah nak masuk tahun baru
ade orang cakap 2012
dunia bakal berakhir
ada yang cakap Da*** bakal muncul
ada yang cakap macam-macam lah
jom aku share kat korang
antara gambar yang dah berjaya menarik perhatian aku
pasal 2011

 betul ke kiamat pada 2012

gambar baby ni aku ambil dekat google yang mengatakan budak ni Dajal

Gambaran kalimah Allah yang dikatan akan muncul pada 2012

dan ni gambar yang buat aku terfikir kalau betul khiamat tu berlaku.
Dimanakah tempat aku?
 seram kot bila fikir.mula la aku rse gelabah sampai xleh tido,
pastu keep on sembang sal khiamat
dan tanda-tanda kecil khiamat yang dah berlaku.
 aku tak masuk neraka,tapi aku jahat aku nakal,aku banyak dosa.
aku xnak mati dalam keadaan aku sekarang.
macam-macamlah,sampai aku mimpi macam-macam
kalau difikir fikir lama-lama gila.
korang lak macam mane? ade yang mcm aku tak?

dan the last pix :)


tetarik ngan pix ni coz :
yelaa selalunya kita selalu ckp takut khiamat takut masuk neraka
tapi sembahyangnya tak,berdoa apatah lagi..
aku salah seorang darinya
harini bukan main takut insaf malam tidur lena
besoknya aku dah xtakut dah kalau xde yang igtkan aku.
tapi ni lah hakikat..TAPI mcm mane kalau tol2 2012 berlakunya khimat?
bila matari dah tibul dari arah berlawanan
semuanya dah terlambat pintu taubat dah tertutup.

k lah rasenya cukup sampai sini dah la aku bukan pandai sgt nk bercerita sal khiamat ni
coz aku sendiri jauh terbabas dari yang sepatutnya :'(
jom sama-sama kita renung-renungkan :)

p/s : aku tahu aku xbaik xbagus tapi xsalahkan aku nk berkongsi cerita dengan cara aku sendiri :) bagi yang rase kurang selesa dengan cara aku,jgn segan-segan pergi jauh-jauh dari hidup aku

0 comments: