Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Monday, January 10, 2011

denni asra



























waaah kali pertama
post aku tentang seorang
yang bernama sahabat
kenapa mesti denni asra?
tak lama aku kenal dye tapi rasenya
cukup indah tok dikenang
persahabat yang terjalin
sangat2 indah..
kalau korang tengok denni asra
ni sangat2 indah
bertudung lemah lembut
sopan santun
sejak aku 23tahun ni..
rasenya ni kali pertama aku
melihat persahabatan yang sangat
indah penuh keikhlasan
indah sgt indah.
setiap tutur yang dikeluarkan
penuh dengan nasihat dalam kelembutan
setiap teguran yang dilontarkan
penuh makne dan sentiase
diselit dengan hadis2..
oh indahnya persahabatan

3 comments:

noai said...

aku da bce blog ko nih,,lpekan bnde lme,,bk yg baru,,ku ckp cmni bkn sbb ku ae bersalah,,sikit pon tak,,sbb pk kite pnh kwn,,rilex la,,act blog ko ni mmg full,,tabik la,,ko pandai nk tulis,,ku nmpak ko ni cm suke menulis,,idea uh ade jew,,keep it up,,ko ley success lau ko tol2 nk,,gud luck,,

keding said...

tenz :) aku tulis ikot hati.
dan setiap yang aku tulis tak pernah terlintas dalam fikiran aku nk kenakan sape2 hope ko faham :)

Unknown said...

rindu kat jay,,,eca...