Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, October 21, 2011

kenalilah bos anda :D


assalamualaikum
salam sejahtera kawan-kawan 

hehehe..lama gak aku xpost new entry tok blog aku ni kan?
hari ni aku teringin nak share cerita yang aku alamai sendiri xdelaa lucu xjugak ngeri 

skang ni aku keje at YTL tok YES baru nak sampai 1bulan
keje aku xdelaah hebat just sbg ambassador sahaja

pada satu petang

aku : hye sir..welcome to our store YES4G we r selling broadband and wifi.
mr x: oh..oke
aku : and 1 more thing we not use simcard and we dont have contract..
mr x: owh oke..b4 that let me introduce my self first... MY NAME DAVID you?
aku : i'm jay sir
mr x : how long you work for YES?
aku : almost 1year sir..
mr x: by the way I'M DAVID YEO YTL
aku : ooooowh..oke..

giler pucat muka aku badan aku beku macam lam freezer mase uh..dye boleh senyum
sambil tepok2 bahu aku huhuhu..

p/s : kenali laaah bos anda wahai kawan2 jgn jadi macam aku...jangan jadikan alasan anda baru keje so xkenal bos anda..huhuhuhuuuu

0 comments: