Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, February 22, 2012

no title~


Hi reader~
Macam besalah itupun kalau ada reader laa..
entry ak kalini xbertajuk,!!!
puas aku termenung pkkan tajuk tok entry kali ini tapi xdapat~
so xpelaa xbertajukpun kan kan kan???
coz tangan aku ni dah lama sgt xmencurahkan ilham yg terkumpul 
secara xsengaja di akal fikiran aku ni :)

1st date today nice jugak kan 2222012
sedar xsedar dah nak masuk bulan 3.
isu konon khiamat akan berlaku pada 2012 pun dah makin senyap.
velentine baru lepas
mood tahun baru cinapun dah habis :)

hurmm aku sebenarnya agak kelam kabut tok menekan keyboard ni
KENAPA? coz byk sgt bnda aku nak cerita sampai kelam kabut aku dibuatnya.
xtahu nak citer yang mane dulu~
xtahu yg mane perlu diceritakan

KEHIDUPAN

dah lama xcerita sal kehidupan sekelilingkan.
LAGI2 kehidupan di alam MUKA BUKU yang TERSANGAT lah fames xkira usia
dari sekecil2 hinga ke setua2~

ISU paling latest yang dihangatkan oleh SESEOrang
xtahu lah korang tahu atau xtahu
tapi jadi buah mulut sekejab

LETAK dp betol tapi 
RUMAH dan KEKAYAAN yang dimeGAh MEgah
adalah hasil dari GOOGLE terhebat
hahahaha APEKAH?

Dik kalau nak berkawan xperlu semua tu..
kami xpandang brape bESAR rumAH awAK
berapa BANYAK duit awak
kami pandang HATI awak
IKHLAS atau PLASTIK
jangan malu dengan apa ada pada diri
jangan segan dengan identiti sendiri
jangan cepat lupa diri

Harap Maaf kalau ape yang tercatat at atas tu ade buat sesetengah READER terasa
aku just nak share ape yg aku rase
just nak menegur sesuatu yang patot,walau aku tahu aku pun bukan baik sangat

TAPI
mak aku selalu berpesan
"YANG TAK ELOK DIHINDARI,YANG ELOK DICONTOHI"
"YANG SALAH DIPERBETOLKAN,YANG BETOL JADI IKOTAN"

betol xbetol?
tadi aku rase ada banyak jer idea aku 
xtahu bilan sebut ISU ni idea aku
STUCK tetiber..hahahahaha
so aku rase better aku STOP dari aku mencarut at entry ni

p/s : pesanan dan teguran aku tu ikhlas xde niat nak malukan sesape..dan YES aku tahu entry aku xbest but dari xde baik ada..hahahahaha adioooos amigoooos :)


0 comments: