Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, May 22, 2012

cintakuh semanis BUTTERSCOTCH :)

Hi Reader :)

hari ibu dah lepas hari guru dah lepas
hari hari akan datang belom tahu lagi sempat lepas ke x..hehehe :)
hidup mati ditangan tuhan betol x? 

harini aku nak post pasal cinta manis aku
ala sekali sekala share hal peribadi apa salahnya
setiap orang ada cerita manis bersama pasangan yang rasa ingin di share
pastu teringin nak dapat pujian "sweetnya korang"
pastu reply : eh mana ada besa jer,korang pun sweet ape
hahaha poyo sekejab disitu 
padahal dalam hati bangga giler hahaha

okay harini dgn gigihnya sekali lagi aku edit pix semata2 untuk 
COVER PHOTO aku di MUKA BUKU aku


hahaha gardenia LOVE story

kenapa mesti gardenia?
kalau awal dan shca cap cake aku 


hahaha
my honey terlalu suka akan roti ni..

dulu kami stay asing2 
aku just jumpa dia sekali seminggu bila cuti
disebabkan dia suka makan roti ni
setiap kali aku jumpa dia 
aku akan bawak roti ni sekali
bila habis roti ni aku akan pergi jumpa dia

aku teringat ada satu harituh dia msg aku

 dia : bby roti dah habis
aku : okay nanti bby beli lagi 
dia : penat ney makan roti tuh supaya cepat habis
aku : laa kenapa makan macam tuh sekali
dia : sebab ney rindu bby..

hehehe masa tuh aku rasa dia sgt comel
hahaha comel sgt2
rindu aku sangat makan roti sampai penat

kenangan yang dah berlalu xmungkin dapat diulang
tapi xmustahil dikenang
bila igt zaman2 mula kapel 
sweet jer..sekarang pun sweet 
hahahaha
comey sweet nya sama dengan kenangan yang dah berlalu
hehehe

cintakuh semanis BUTTERSCOTCH :) 

p/s : tibe2 teringat zaman mula bercinta hehehe korang xsuka xpe :)

0 comments: