Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, October 27, 2012

burung biru

burung biru
atau twitter
sebelum ni akumang ada blue bird ni tapi aku lupa 
segalanya
aku jenis seorang yang sangat cepat lupa benda yang aku rasa tak berapa penting dalam hidup aku
bermula pada hari raya puasa tahun ni
aku balik beraya at kampung aku setelah beberapa tahun aku tak balik kampung
so lepak-lepak ngan kazen kesayangan aku
yang giler kelakar giler kuat tacin giler giler

akhirnya aku terpengaruh dengan cousin tidak sebaya aku
hahaha
katanya xartislaa kalau xde twitter hahahha
aku pun buatlaaa demi dorang
bukan demi nk artis-artis okayh
ak akui aku ni xdelaa up to date sgt
tapi aku xdelaa jakun sgt huhuhuhu
after dah ada blue bird ni 
aku lak yang xberapa nak pandai sgt gunanya

kata orang nk seribu daya xnak seribu dalih
disebabkan aku xberapa berminat dgn blue bird ni aku memilih untuk banyakkan dalih hahaha
yelaaa artis2 jer yg bz ber tweet sana sini
aku ni bukan artis 
walau aku selalu perasan nk jadi awal hahahaha

dan sekarang tibe-tibe 
aku sgt teruja bertweet dengan cousin2 xsebaya aku tuh huhuhu
macam2 korang ni
kenapa sebab suka hati aku nak buat apepun

okay sekian sahaja tentang pengaruh blue bird ini

hahahaha aku sebenarnya dah lama xupdate aku punya blog ni
sebab tuh aku mengisi sedikit kelapangan aku ni dengan 
sedikit cerita tentang pengaruh cousin tidak sebaya hahaha

0 comments: