Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, October 27, 2012

hari raya korban

 hi reader :)
camner hari raya korban korang seronok?
kebanyakan daripada kawan aku cakap biasa2 jer
lainlaa kalau orang pantai timur
meriah laaa kat kl ni biasa2 jer

aku okay2 jer xdelaa xmeriah xdelaa bosan sgt
semalam kami kumpul at umah maklong aku
semua ada laa..sebab nenek datang raya at sini
makan ramai-ramai lepak bergosip
lepas tuh aku gerak balik after layan karenah cousin-cousin aku :)


ini la jadinya bila dah berkumpul bersama hahaha


  hehehe cita2 nak jadi model cousin-cousin aku ni

okay
berbalik pada tajuk post aku kalini
apekah erti hari raya korban bagi aku
hurmm bagi aku hari raya korban adalah hari yang perlu kita sambut dengan penuh makne yg mana bukan
disambut nak xnak
sebab apa sebab ini kan semperna memperingatan satu kesah pengorbanan yang penuh makna
aku xdela berkorban lembu atau apa jer binatang yang halal dimakan untuk disembelih dijadikan korban
tapi aku mengorbankan satu perasaan yang biarlah aku sorang jer tahu
ecehceh..

berkorban lah apa sahaja dengan penuh keihklasan bukan penuh dengan riak
selamat hari raya korban @ haji semua sahabat :)

0 comments: